Monday, April 25, 2011

kepok




Assalamualaikum..selawat serta salam ke atas nabi Muhammad s.a.w..
aku mohon kepadaMU ya tuhan yang MAHA mengasihi dan MAHA peyayang...

Ya Allah berilah aku kekuatan...

Alhamdulillah aku mahu sambung kembali pengkongsianku..moga dapat memberikan kebaikan dan manfaat kepada sesiapa yang membaca..






Aku ucapkn syukur kepadaMU kerana dapat selesai pengaji
anku di MTT(Maahad Tahfiz Wal Tarbiyah Darul Iman)walaupun masa yang singkat tapi apa yang aku dapat macam sudah duduk lama di situ


..




setelah tiba di rumah..pintu rumahku telah terbuka..
aku ucapkan salam dan umiku telah menyambutku dengan berkata 'anak umi sudah balik' terharu bila sang anak mendengar kata-kata itu dari seorang ibu.:-) ..
dan pagi itu aku memberikan oleh-oleh kepok leko(keropok lekor) kepada umi..



YaAllah...sarapan pagi hari itu yang dihadangkan adalah kepok yangku bawak balik..
terima kasih umi dan tidak ku lupakan terima kasih padamu yang memberikan kepok padaku.. :-)




No comments:

Post a Comment