Wednesday, April 6, 2011

KESABARAN




Assalamualaikum....moga sihat selalu n senyum sokmo!!
hari demi hari
minggu demi minggu
bulan demi bulan
tahun demi tahun
ku tetap menunggu

salah ke jika aku menunggu?
salah ke aku setia?
salah ke aku tetap yang satu?



ye...memang mudah dikatakan tapi diriku ini tetap yang satu insya-Allah
moga kita disatukan Ameen....




cabaran makin hari makin kuat
makin kuat cabaran makin kuat aku dicabar
jadual aku makin aku padatkan

kenapa?
mengapa?





semua jawapan ada di atas
memang aku sengaja memadatkan jadualku

Jasmani?
aku akan cuba cari bagi tubuh aku ini bekerja
apa-apa kerja pun aku buat..
kerja suri rumah itu sudah jadi rutin aku sekarang
aku merasakan keseronokan apabila umi pulang dengan senyuman hu3..

Tubuhku perlukan tenaga dan
kekuatan jasmani
aku berfikir perlu kah aku lakukan nya?
ye sangat perlu sebenarnya bagi seorang mukmin mesti ada tubuh badan yang sihat
aku perlu kembalikan sejarah kegemilagan aku
sebut sahaja nama semua sudah tahu kehebatan aku bersukan dan kekuatan stamina yang kuat
oooooooooooo abg tu....
hari ini pasukan abg itu ada main bola la jumpa kita tengok..
Alamak pasukan ini ada abg itu lah boleh lawan ke ni...

sekarang pagi dan petang padang menjadi tempat aku mengeluarkan peluh..
sebenarnya sebelum aku bersukan dan buat apa-apa
aku telah membuat syarat yang memang patut aku buat iaitu
al-Quran n Al-Mathurat perlu dibaca dahulu....

aku mempercayaimu..........

setiaku hanya padamu.........

mohon maaf segala salah silap aku padamu........

No comments:

Post a Comment