Monday, April 11, 2011

Sekolah Darul Iman

Assalamualaikum..selawat ke atas nabi muhammad s.a.w. Diberikan aku kekuatan terus menempuhi cabaran di dunia yang banyak dugaan ini. Alhamdulillah aku telah jejak kaki di satu tempat yang mana waktu kecilku pernahku jejak.. tetapi kali ini aku telah sampai ke satu tempat yang baru pertama kaliku tiba...




Sekolah Darul Iman Kampung Kedai Buluh


Moga para ustaz dan ustazah, muallim juga muallimah sentiasa tetap dalam perjuangan..Ameen..

Setelah menziarahi kawan selepas isyak baru aku bergerak ke tempat destinasi sebenarnya..

Setelah tiba terus aku masuk ke kelas yang telah di mulakan..
apa pun aku panjatkan syukur kepada Allah s.w.t kerana memilihku dalam pengajian tersebut dan memudahkan urusanku tiba di sana..

No comments:

Post a Comment